V tejto neľahkej dobe sme sa u nás v TISS Optic zamysleli, ako využiť váš čas a možnosti TISSu na to, aby ste optiku nakopli čo najlepšie. Čo sme vymysleli?
Inventúra a poriadok v sklade
Urobte si konečne poriadok v sklade. Veľa optík robí inventúry "halabala", lebo "je to veľa roboty". Áno, je to veľa roboty. Ale keď tú robotu neabsolvujete, sklad nebudete mať v poriadku nikdy. Aj keď sa Vám darí udržiavať aký-taký stav v sklade, nezaškodí, ak otvoríte každú jednu kategóriu a premenujete nejasné názvy, pozlučujete duplicity do jednej skladovej karty, urobíte presuny tak, aby rámy boli v "rámových" kategóriách, slňáky v "slnečných" a podobne. Rovnako je na mieste skoncovať s nekonečným bordelom v kategóriách typu "bordel". Klienti, ktorí prechádzali do TISSu z iného programu a nechceli na začiatku robiť poctivú inventúru, majú síce sklad, ale nie úplne ideálny. Logika Newtna a TISSu je totiž odlišná a aj keď sa síce snažíme, niekedy pri importe "uletia" niektoré produkty, ktoré treba zaradiť ručne. Nie je ich nikdy veľa, ale mnohokrát sa to nedokončí, aby bol sklad na 100%.
Zavedenie vernostného programu a príprava vernostných kariet
Začnite využívať vernostný program. TISS obsahuje funkciu evidencie vernostných kariet klientov. Začnite ich využívať. Funguje jednoducho, vaši klienti si budú za relizované nákupy zbierať body. 1 bod = zľava XY Eur (koľko to bude, sa rozhodnete vy). Pri ďalšom nákupe sa tieto body aplikjú ako zľava alebo má klient možnosť za body získať napríklad druhý produkt alebo vybranú službu zdarma. Vernostné zákaznícke programy fungujú najlepšie.
Nové a pekné cenovky
Preštítkujte produkty tak, aby boli cenovky v jednotnom dizajne. Prestanete tak fixou písať kódy na fólie a budete mať pekne oštítkovaný každý produkt. TISS Optic ponúka 40 rôznych etikiet, aké sa dajú na okuliare použiť. Cenovka ako priehľadná fólia na sklo, na stranicu, na držiak a mnohé ďalšie. Ak Vás zaujíma, ako to môže fungovať, ozvite sa, radi Vám pošleme fotky reálnych štítkov na rámoch
Zvážte aj kúpu nového skeneru - čítačky čiarových kódov. Budete mať pekné etikety s čiarovými kódmi, tak prečo to nevyužiť? Okrem toho má každá zákazková karta čiarový kód. Nemusíte tak hľadať ručne v počítači, čo je zákazníkovi potrebné vydať. Inventúra s čiarovými kódmi sa výrazne skráti.
Podpisujte GDPR súhlasy na tablet
Aktivujte si režim podpisovania na tablet. Nemusíte tak uchovávať podpisy na súhlasy GDPR v papierovej podobe, ale uchovávať sa budú digitálne. Potrebujete k tomu len tablet. Funkcia je popísaná https://www.tissoptic.sk/#tablet v oranžovom bloku pod jednotlivými blogmi.
Vymyslite si nový marketing.
Nový web - program odmeňovania, exkluzívny program. Ak máte akýkoľvek web (nemusí byť od nás), doplníme naň rezervačný modul. Vaši klienti sa tak budú môcť rezervovať na vyšetrenie online. Aké sú základné funkcie rezervačného systému?
Rezervovať sa vie ktokoľvek z webu, konečne koniec papierovým kalendárom,
Rezerváciu viete samozrejme v TISSe upraviť, zmeniť, presunúť na iný termín,
Klientovi príde deň pred termínom pripomienková SMS,
Rôzne služby môžu mať rôzne časy vyšetrení a rôznu cenu,
V prípade viacerých pobočiek je možné ponúkať jednotlivé služby len na vybrané pobočky,
V systéme si klient na webe vie vybrať aj vášho zamestnanca, ktorého na danú službu preferuje,
Príchodzie rezervácie viete obmedziť nepríklad tak, že ich budete telefonicky potvrdzovať (ak nechcete, aby Vám zákazníci robili Váš pracovný program)
Viete si v ňom vyklikať celozávodné dovolenky alebo iné časy, kedy nie sú rezervácie možné,
Nové rezervácie sa dajú blokovať pre aktuálny pracovný deň alebo hoc aj dva dni vopred tak, aby ste mali priestor na vyšetrenie sa pripraviť.
Ste malá rodinná očná optika a myslíte si, že pre Vás je TISS Optic príliš komplikovaný? Opak je pravdou. Náš program využívajú vo veľkej miere práve malé optiky.
Častým spôsobom používania TISS Optic je začať so zákazkovými kartami, následne sa pridajú vyšetrenia optometristom, sklad a nakoniec evidencia prijatých dokladov a peňažného denníka. Všetky sa dajú používať postupne a optika ich začne využívať vtedy, keď je spokojná a pripravená na ďalšie možnosti programu.
Ktoré funkcie najčastejšie využívajú naši klienti, ktorí majú malé optiky sa dočítate v tomto článku.
12.12.2022
Vianoce a Nový rok 2023 - prevádzka hotline
Milí klienti, počas sviatkov a Nového roka budeme pracovať v obmedzenom režime. Prosím, ak plánujete inventúry alebo potrebujete doriešiť iné záležitosti, spojte sa s nami pre pomoc a vysvetlenia do 22.12.2022.
Bežná prevádzková doba hotline bude skrátená zo štandardných 9.00 - 16.00 v najbližšie dni nasledovne: 23.12.2022 (piatok) - hotline 9.00 - 12.00
Neustále pracujeme na tom, aby sa Vám v TISSe pracovalo ľahko a zrozumiteľne. Prinášame vám preto v sklade hneď 3 novinky 1. Nový typ produktov √ Okrem Produktu a Služby si môžete položku označiť ako Neskladový produkt. Táto položka sa potom v tržbe eviduje ako produkt/tovar, ale skladové pohyby sa u nej neevidujú. 2. Prednastavený typ produktov podľa kategórie √ V kategórii produktov si môžete nastaviť prednastavený typ nových produktov. To znamená, že od momentu, kedy si napríklad v kategórii SLUŽBY nastavíte prednastavený typ nových produktov na typ služba, všetky nové produkty vložené do tejto kategórie už budú mať nastavený typ služba. 3. Zobrazenie typu produktov v zozname položiek v sklade √ V sklade sa vám zobrazí typ produktov priamo v zozname produktov a ak máte oprávnenie upravovať produkty, môžete si typ priamo zmeniť bez otvárania skladovej karty.
17.05.2021
Vytvorenie nového nákupu cez import z Excelu
Spustili sme novú funkciu, ktorá mnohým z vás určite uľahčí vytváranie nových nákupov. Ak ste boli doteraz zvyknutí vytvárať nákupy manuálne, môžete si pomôcť s excelom a ušetríte si tak svoj drahocenný čas. Jednoducho podľa stanovenej šablóny vytvoríte XLS súbor, ktorý vložíte do TISSu a celý nákup tak vytvoríte mihnutím oka. Presný návod ako na to je ako zvyčajne k dispozícii v Používateľskom manuáli.
10.02.2021
Ako školíme počas pandémie?
Veľa z našich potenciálnych klientov je zvedavých, ako prebieha školenie a inštalácia systému TISS Optic počas pandémie. Prispôsobili sme sa, školíme všetky nové optiky online. Tomáš na päť minútovom videu vysvetľuje, ako online školenie prebieha a aké otázky rieši s klientami na začiatku najčastejšie.
18.02.2021
Ako sa prepája eshop a TISS Optic
Mať eshop je moderné, ale ešte modernejšie je mať všetko spojené tak, aby bolo práce čo najmenej. Eshop sa dá s programom TISS Optic prepojiť pomocou nástroja s názvom API. Čo to API je? Ako API funguje? Ľudskou rečou pre technicky neznalých kolega Tomáš vysvetľuje, ako funguje prepojenie TISS Optic a vášho eshopu.
07.01.2021
Zrušili sme inštalačný poplatok
V súvislosti s aktuálnou situáciou sme sa rozhodli do 31.3.2021 zrušiť inštalačné poplatky pre našich nových klientov. Inštalačný poplatok v hodnote 490€ (prvá pobočka optiky) a 390€ (za každú ďalšiu pobočku) neúčtujeme; školenie pri bezplatnej implementácii prebieha online cez zdieľanú obrazovku a videohovor. Za TISS Optic sa platí len bežný mesačný poplatok podľa cenníka na našom webe. Klienti, ktorí vyžadujú osobné školenie tak ako doteraz, majú poplatok zachovaný tak ako doteraz. Pozrite si video s kolegom Tomášom, kde aktuálnu akciu vysvetľuje
Inštalácia a školenie TISS Optic online prebieha na zdieľanej obrazovke, každý tak presne vie a vidí, čo a ako sa v TISS Optic obsluhuje.
16.04.2020
Automatické dopĺňanie znamienok v zákazkových kartách
Vážení klienti, od pondelka 20.4.2020 bude v refrakčných aj zákazkových kartách pre okuliare aj kontaktné šošovky zapnuté automatické dopĺňanie Vami vpísaných hodnôt do korektného tvaru. TISS tak automaticky doplní hodnoty 00 za desatinnú čiarku alebo znamienko plus pred číslo bez znamienka. Prehľad príkladov uvádzame v obrázku. Funkcia bude aktivovaná v každej optike automaticky bez možnosti vypnutia.
27.03.2020
Nový servisný protokol
Pripravili sme nový protokol na opravy a servis brýlí. Funguje aj ako formulár pre záručné/pozáručné opravy.
03.04.2020
SMS s dennou tržbou a notifikácia zmien v minulosti
Doplnili sme funkciu, ktorá každý deň automaticky odošle SMS s dennou tržbou na konci dňa (aj samostatne za každú pobočku). Okrem toho je možné aktivovať aj SMS notifikácie, ak niekto mení už uzavreté dni spätne; táto SMS má preventívny charakter, ak nie sú zapnuté obmedzenia pre zamestnancov.
17.03.2020
Novinky z newslettra marec 2020
Ak ste dostali náš newsletter a zaujali vás niektoré témy, pokračujte v ich čítaní:
Optiky, ktoré sa rozhodnú prejsť do TISS Optic, od nás získajú ekasa fiskálne tlačiarne eFox zdarma. Ušetrite tak 520€ bez DPH a TISS Vám bude tlačiť aj bločky.
Podrobnosti a aktuálne akcie nájdete v sekcii Cenník.
Platné len pre slovenské optiky.
18.03.2020
Zavretá optika. Čo v nej robiť?
Aktuálna situácia v Česku aj na Slovensku zavrela optiky. To je však príležitosť na to, aby ste v optike popratali. Vymietli každý šuflík, vyčistili každý rám. Je to priestor na poriadnu inventúru, poriadok v sklade, analýzu produktov. Čo ešte? Čítajte viac v našom článku.
27.02.2020
Obmedzenie zľavy skupine používateľov
Novým nastavením v TISS Optic od teraz viete obmedziť výšku zľavy, ktorú klientovi dajú Vaši zamestnanci. Limit určuje admin pre ľubovoľnú skupinu používateľov, ktorú v systéme máte zadefinovanú a vie ho kedykoľvek upraviť.
21.02.2020
Online objednávanie šošoviek
Vážení klienti, jednoduché online objednanie šošoviek priamo zo systému - aj to ponúka TISS Optic. Na základe vytvorených zákaziek, zašle TISS emailom objednávku priamo dodávateľom šošoviek.
V prípade záujmu o viac informácií alebo zapnutie funkcie, sa nám prosím ozvite.
13.02.2020
Označovanie typu okuliarov
Milí klienti, od tejto chvíle je možné priamo pri predaji evidovať k jednotlivým produktom, o akú korekciu sa jedná. V jednej zákazke tak môžte evidovať okuliare do blízka, diaľky, či multifokál a šošovky pre ľavé alebo pravé oko. Informácia o korekcii sa zobrazí v zákazke aj na pracovnej/zákazkovej karte. Tí, ktorí máte o funkciu záujem, prosím, dajte nám vedieť a my Vám ju radi aktivujeme.
05.02.2020
Kalkulačka výdavku
Milí klienti, V TISS Optic máme zaujímavú vychytávku. Je ňou kalkulačka výdavku. Po zadaní tlače dokladu k zákazke a voľbe platby v hotovosti (prípadne poukážkami), sa Vám objaví v pravom dolnom rohu. Zadáte v nej sumu, akú Vám klient dáva a kalkulačka vypočíta, koľko peňazí treba klientovi vydať. V prípade záujmu o zapnutie tejto funkcie, nás prosím kontaktujte.
31.01.2020
Príznak stornovanej zákazky
Milí klienti, Ak robíte storno zákazky, od teraz je pri stornovanej zákazke (pôvodnej) príznak, ktorý Vás vizuálne upozorní, že je zákazka stornovaná. Príznak je malý červený krúžok pri cene zákazky. Detail si prosím pozrite na obrázku. Plný krúžok - samotné storno - ostáva ako príznak storna tak ako doteraz.
30.01.2020
Manažérske reporty
Milí klienti, pripravili sme pre Vás veľkú novinku v TISS Optic - MANAŽÉRSKE REPORTY. Vďaka nim máte viaceré šattistiky vo Vami zvolenom období, ako napríklad o počte zákaziek, objeme zákaziek, čiže sume zrealizovaných zákaziek, počte nových zákazníkov a mnohé iné. Navrhnite, aké ďalšie výstupy potrebujete z TISS Optic a my Vám ich do systému doplníme. Reporty obratom zapneme, ak nám dáte vedieť Váš záujem.
28.01.2020
Zákazka uhradená - info na pracovnej karte
Vážení klienti, dokončili sme funkciu, vďaka ktorej sa na pracovnú kartu vytlačí informácia, že zákazka bola uhradená v plnej výške. Ak Vám na pracovnej karte doteraz táto informácia chýbala, kontaktujte nás, my Vám obratom zapneme nastavenie.
20.01.2020
Možnosť odskladniť aj neskladovú položku
Vážení klienti, TISS obsahuje nastavenie, vďaka ktorému sa aj neskladové položky/služby dajú označiť ako odskladnené. To využijú najmä optiky, ktoré realizujú dávky do poisťovní. Ohľadom zapnutia tohto nastavenia, nás prosím kontaktujte.
16.01.2020
Prihlásenie sa na pobočku bez kasy
Milí klienti, ak máte na pobočke viacero počítačov, na ktorých pracujete a nie na každom z nich potrebujete tlačiť bločky, TISS ponúka možnosť prihlásiť sa na pobočku bez kasy. Nebudú Vás tak rušiť vyskakovacie okná, keď budú Vaši kolegovia tlačiť doklad k zákazke. Po prihlásení jednoducho zadáte v časti, kde vyberáte kasu, možnosť "bez pokladnice". Pokiaľ máte o nastavenie záujem, ozvite sa nám, zapneme Vám túto možnosť.
13.01.2020
Zobraziť/skryť "Vloženie položky, ktorá nemá skladovú kartu"
Vážení klienti, pre tých z Vás, ktorí používajú primárne iba sklad a nepotrebujú vytvárať nové produkty, sme vytvorili novú funkciu, vďaka ktorej zobrazíte/skryjete "Vloženie položky, ktorá nemá skladovú kartu". Pre aktiváciu funkcie, nás prosím kontaktujte.
Zaujalo vás niečo?
Nechajte nám kontakt, spojíme sa s Vami.
Podpisovanie GDPR súhlasov na tablet
Ako jediný softvér na trhu máme pokryté celé spracovanie súhlasov na spracovanie os. údajov v súlade s Nariadením EP a Rady.
Každým vyšetrením alebo vyrobenými okuliarmi získavate od svojho klienta súhlas, ktorý musíte mať zdokumentovaný. Nanovo preto spúšťame funkciu podpisovania zákazníkov na tablet a uchovávanie týchto podpisov.
Ako to funguje? Váš zákazník nepodpíše papierový dokument, ale podpíše sa prstom alebo dotykovým perom na tablet. Tento podpis sa uloží do databázy k danému zákazníkovi k typu súhlasu, ktorý vám zákazník udelil. Podpis sa nedá zneužiť, je digitálne uchovaný na zabezpečenom serveri programu TISS Optic a spracúvaný v súlade s bezpečnostnou dokumentáciou optiky. Aplikácia na podpisovanie je pripravená pre akýkoľvek tablet.
Aké má digitálne podpisovanie výhody?
Úspora za papier, úspora miesta
Digitálne uchovávanie, ktoré sa nikdy nezničí
Bezpečnejšie spracúvanie ako fyzické archivovanie podpisov na papieri
Nie je to biometrický údaj, ale odtlačok podpisu rovnako platný ako reálny podpis na papieri
Koľko to stojí? Služba je poskytovaná za mesačný poplatok 19€ fakturovaný kvartálne spätne. Služba nemá implementačný úvodný poplatok.
Sledujte nás na Facebooku
Kontaktné informácie
Systém TISS prevádzkuje spoločnosť TISS Optic s.r.o.