Najlepší software pre očné optiky

Zaujíma Vás TISS Optic?

Teraz, keď je priestor venovať sa dlho odkladaným činnostiam, využite tento čas efektívne. 
Okrem toho, že až do odvolania ponúkame rozklad implementačného poplatku na 12 mesiacov, máme teraz priestor poriadne Vám vysvetliť a ukázať Vám, ako TISS funguje.
Rozklad 490€ na 12 mesiacov je 40,83€ mesačne. A to už za dobrý program skutočne stojí. 

Čo zvykne byť obsahom spoločného rozhovoru a ako prebieha prezentácia TISS Optic cez zdieľanú obrazovku?
najčastejšie začíname rozhovor tak, že nám poviete, v čom pociťujete najväčšie nedostatky v aktuálnom režime. Pre väčšinu optík je to:
  • eKasa,
  • nemožnosť pracovať súčasne na dvoch a viac počítačoch,
  • zložité sieťovanie programu medzi pobočkami,
  • problém evidovať kombinovane aj úhradu kartou aj v hotovosti súčasne,
  • neporiadok v sklade,
  • čo treba v súvislosti s GDPR zabezpečiť v optike,
  • čo musí byť uvedené na zákazkovej karte (reklamačné podmienky, podmienky používania, obchodné podmienky...),
  • ako uplatňovať darčekové poukážky a ako správne uvádzať na poukážkach DPH?,
  • Áno, pripojíme sa cez zdieľanú obrazovku a reálne Vám radi TISS Optic predvedieme. :-)

Ak nemáte eFox eKasu od výrobcu ELCOM, dáme Vám ho zdarma!

Nemusíte tak kupovať novú kasu. Novú kasu v hodnote 520€ bez DPH od nás dostanete zadarmo!
V spolupráci s našimi zákazníkmi spúšťame reklamnú kampaň "AJ VY STE TISS".

Tento mesiac štartuje nová reklamná kampaň s názvom "AJ VY STE TISS".  Postupne počas roka predstavíme rôzne inšpiratívne príbehy našich klientov zo slovenských a českých optík. Cieľom týchto kampaní je predstaviť našich partnerov v optikách, ľudí, ktorí stoja za ich úspechom, priblížiť ich príbehy a osobné posolstvá.

Zaujímajú nás aj ich postrehy a tipy na prácu v programe TISS, ako program používajú, čo si na ňom cenia a s čím im náš program pri práci pomáha. Uvedomujeme si, že práve spokojní klienti sú najlepšou vizitkou každej firmy a preto necháme o programe TISS hovoriť Vás.

Ako prvú sme navštívili a vyspovedali známu košickú optiku MAJOR OPTIK  s charizmatickým pánom Majorským a verte, že sa máte na čo tešiť.

 

Vianoce a Nový rok 2023 - prevádzka hotline
Milí klienti,
počas sviatkov a Nového roka budeme pracovať v obmedzenom režime. Prosím, ak plánujete inventúry alebo potrebujete doriešiť iné záležitosti, spojte sa s nami pre pomoc a vysvetlenia do 22.12.2022.

Bežná prevádzková doba hotline bude skrátená zo štandardných  9.00 - 16.00 v najbližšie dni nasledovne:
23.12.2022 (piatok) - hotline  9.00 - 12.00

24.-26.12.2022 (sobota - pondelok) - hotline nedostupný

27.-29.12.2022 (utorok - štvrtok) - hotline 10.00 - 15.00

30.12.2022 (piatok) - hotline 10.00 - 12.00

31.12.2022 (sobota) - hotline nedostupný
1.1.2023 (nedeľa) - hotline nedostupný

2.1.2023 (pondelok) - hotline 10.00 - 15.00
3.1.2023 (utorok) - hotline  9.00 - 16.00
4.1.2023 (streda) - hotline 9.00 - 16.00
5.1.2023 (štvrtok) - hotline 9.00 - 16.00
6.1.2023 (piatok) - hotline nedostupný (!).
TISS Optic a jeho použitie v malých optikách
Ste malá rodinná očná optika a myslíte si, že pre Vás je TISS Optic príliš komplikovaný? Opak je pravdou. Náš program využívajú vo veľkej miere práve malé optiky. 

Častým spôsobom používania TISS Optic je začať so zákazkovými kartami, následne sa pridajú vyšetrenia optometristom, sklad a nakoniec evidencia prijatých dokladov a peňažného denníka. Všetky sa dajú používať postupne a optika ich začne využívať vtedy, keď je spokojná a pripravená na ďalšie možnosti programu.


Ktoré funkcie najčastejšie využívajú naši klienti, ktorí majú malé optiky sa dočítate v tomto článku.
Novinky v sklade
Neustále pracujeme na tom, aby sa Vám v TISSe pracovalo ľahko a zrozumiteľne. Prinášame vám preto v sklade hneď 3 novinky
1. Nový typ produktov √
Okrem Produktu a Služby si môžete položku označiť ako Neskladový produkt. Táto položka sa potom v tržbe eviduje ako produkt/tovar, ale skladové pohyby sa u nej neevidujú.
2. Prednastavený typ produktov podľa kategórie √
V kategórii produktov si môžete nastaviť prednastavený typ nových produktov. To znamená, že od momentu, kedy si napríklad v kategórii SLUŽBY nastavíte prednastavený typ nových produktov na typ služba, všetky nové produkty vložené do tejto kategórie už budú mať nastavený typ služba
3. Zobrazenie typu produktov v zozname položiek v sklade √
V sklade sa vám zobrazí typ produktov priamo v zozname produktov a ak máte oprávnenie upravovať produkty, môžete si typ priamo zmeniť bez otvárania skladovej karty.
Vytvorenie nového nákupu cez import z Excelu
Spustili sme novú funkciu, ktorá mnohým z vás určite uľahčí vytváranie nových nákupov.
Ak ste boli doteraz zvyknutí vytvárať nákupy manuálne, môžete si pomôcť s excelom a ušetríte si tak svoj drahocenný čas.
Jednoducho podľa stanovenej šablóny vytvoríte XLS súbor, ktorý vložíte do TISSu a celý nákup tak vytvoríte mihnutím oka.
Presný návod ako na to je ako zvyčajne k dispozícii v Používateľskom manuáli.
Ako školíme počas pandémie?
Veľa z našich potenciálnych klientov je zvedavých, ako prebieha školenie a inštalácia systému TISS Optic počas pandémie. Prispôsobili sme sa, školíme všetky nové optiky online. Tomáš na päť minútovom videu vysvetľuje, ako online školenie prebieha a aké otázky rieši s klientami na začiatku najčastejšie.

Ako sa prepája eshop a TISS Optic
Mať eshop je moderné, ale ešte modernejšie je mať všetko spojené tak, aby bolo práce čo najmenej. Eshop sa dá s programom TISS Optic prepojiť pomocou nástroja s názvom API. Čo to API je? Ako API funguje? Ľudskou rečou pre technicky neznalých kolega Tomáš vysvetľuje, ako funguje prepojenie TISS Optic a vášho eshopu.

Zrušili sme inštalačný poplatok
V súvislosti s aktuálnou situáciou sme sa rozhodli do 31.3.2021 zrušiť inštalačné poplatky pre našich nových klientov. Inštalačný poplatok v hodnote 490€ (prvá pobočka optiky) a 390€ (za každú ďalšiu pobočku) neúčtujeme; školenie pri bezplatnej implementácii prebieha online cez zdieľanú obrazovku a videohovor. Za TISS Optic sa platí len bežný mesačný poplatok podľa cenníka na našom webe. Klienti, ktorí vyžadujú osobné školenie tak ako doteraz, majú poplatok zachovaný tak ako doteraz.
Pozrite si video s kolegom Tomášom, kde aktuálnu akciu vysvetľuje 

Inštalácia a školenie TISS Optic online prebieha na zdieľanej obrazovke, každý tak presne vie a vidí, čo a ako sa v TISS Optic obsluhuje.
Automatické dopĺňanie znamienok v zákazkových kartách
Vážení klienti,
od pondelka 20.4.2020 bude v refrakčných aj zákazkových kartách pre okuliare aj kontaktné šošovky zapnuté automatické dopĺňanie Vami vpísaných hodnôt do korektného tvaru. 
TISS tak automaticky doplní hodnoty 00 za desatinnú čiarku alebo znamienko plus pred číslo bez znamienka. 
Prehľad príkladov uvádzame v obrázku. 
Funkcia bude aktivovaná v každej optike automaticky bez možnosti vypnutia. 

Nový servisný protokol
Pripravili sme nový protokol na opravy a servis brýlí. Funguje aj ako formulár pre záručné/pozáručné opravy.
SMS s dennou tržbou a notifikácia zmien v minulosti
Doplnili sme funkciu, ktorá každý deň automaticky odošle SMS s dennou tržbou na konci dňa (aj samostatne za každú pobočku). Okrem toho je možné aktivovať aj SMS notifikácie, ak niekto mení už uzavreté dni spätne; táto SMS má preventívny charakter, ak nie sú zapnuté obmedzenia pre zamestnancov.
Novinky z newslettra marec 2020
Ak ste dostali náš newsletter a zaujali vás niektoré témy, pokračujte v ich čítaní:

Coronazľava = eKasa v cene programu
Optiky, ktoré sa rozhodnú prejsť do TISS Optic, od nás získajú ekasa fiskálne tlačiarne eFox zdarma. Ušetrite tak 520€ bez DPH a TISS Vám bude tlačiť aj bločky.

Podrobnosti a aktuálne akcie nájdete v sekcii Cenník.
Platné len pre slovenské optiky.
Zavretá optika. Čo v nej robiť?
Aktuálna situácia v Česku aj na Slovensku zavrela optiky. To je však príležitosť na to, aby ste v optike popratali. Vymietli každý šuflík, vyčistili každý rám. Je to priestor na poriadnu inventúru, poriadok v sklade, analýzu produktov. Čo ešte?
Čítajte viac v našom článku.
Obmedzenie zľavy skupine používateľov
Novým nastavením v TISS Optic od teraz viete obmedziť výšku zľavy, ktorú klientovi dajú Vaši zamestnanci. Limit určuje admin pre ľubovoľnú skupinu používateľov, ktorú v systéme máte zadefinovanú a vie ho kedykoľvek upraviť.
Online objednávanie šošoviek
Vážení klienti,
jednoduché online objednanie šošoviek priamo zo systému - aj to ponúka TISS Optic. Na základe vytvorených zákaziek, zašle TISS emailom objednávku priamo dodávateľom šošoviek.

V prípade záujmu o viac informácií alebo zapnutie funkcie, sa nám prosím ozvite.
Označovanie typu okuliarov
Milí klienti,
od tejto chvíle je možné priamo pri predaji evidovať k jednotlivým produktom, o akú korekciu sa jedná. V jednej zákazke tak môžte evidovať okuliare do blízka, diaľky, či multifokál a šošovky pre ľavé alebo pravé oko. Informácia o korekcii sa zobrazí v zákazke aj na pracovnej/zákazkovej karte.
Tí, ktorí máte o funkciu záujem, prosím, dajte nám vedieť a my Vám ju radi aktivujeme.
Kalkulačka výdavku
Milí klienti,
V TISS Optic máme zaujímavú vychytávku. Je ňou kalkulačka výdavku. Po zadaní tlače dokladu k zákazke a voľbe platby v hotovosti (prípadne poukážkami), sa Vám objaví v pravom dolnom rohu. Zadáte v nej sumu, akú Vám klient dáva a kalkulačka vypočíta, koľko peňazí treba klientovi vydať.
V prípade záujmu o zapnutie tejto funkcie, nás prosím kontaktujte.
Príznak stornovanej zákazky
Milí klienti,
Ak robíte storno zákazky, od teraz je pri stornovanej zákazke (pôvodnej) príznak, ktorý Vás vizuálne upozorní, že je zákazka stornovaná. Príznak je malý červený krúžok pri cene zákazky. Detail si prosím pozrite na obrázku. Plný krúžok - samotné storno - ostáva ako príznak storna tak ako doteraz.
Manažérske reporty
Milí klienti,
pripravili sme pre Vás veľkú novinku v TISS Optic - MANAŽÉRSKE REPORTY. Vďaka nim máte viaceré šattistiky vo Vami zvolenom období, ako napríklad o počte zákaziek, objeme zákaziek, čiže sume zrealizovaných zákaziek, počte nových zákazníkov a mnohé iné.
Navrhnite, aké ďalšie výstupy potrebujete z TISS Optic a my Vám ich do systému doplníme. Reporty obratom zapneme, ak nám dáte vedieť Váš záujem.
Zákazka uhradená - info na pracovnej karte
Vážení klienti,
dokončili sme funkciu, vďaka ktorej sa na pracovnú kartu vytlačí informácia, že zákazka bola uhradená v plnej výške. Ak Vám na pracovnej karte doteraz táto informácia chýbala, kontaktujte nás, my Vám obratom zapneme nastavenie.
Možnosť odskladniť aj neskladovú položku
Vážení klienti,
TISS obsahuje nastavenie, vďaka ktorému sa aj neskladové položky/služby dajú označiť ako odskladnené. To využijú najmä optiky, ktoré realizujú dávky do poisťovní. Ohľadom zapnutia tohto nastavenia, nás prosím kontaktujte.
Prihlásenie sa na pobočku bez kasy
Milí klienti,
ak máte na pobočke viacero počítačov, na ktorých pracujete a nie na každom z nich potrebujete tlačiť bločky, TISS ponúka možnosť prihlásiť sa na pobočku bez kasy. Nebudú Vás tak rušiť vyskakovacie okná, keď budú Vaši kolegovia tlačiť doklad k zákazke. Po prihlásení jednoducho zadáte v časti, kde vyberáte kasu, možnosť "bez pokladnice". Pokiaľ máte o nastavenie záujem, ozvite sa nám, zapneme Vám túto možnosť.
Zobraziť/skryť "Vloženie položky, ktorá nemá skladovú kartu"
Vážení klienti,
pre tých z Vás, ktorí používajú primárne iba sklad a nepotrebujú vytvárať nové produkty, sme vytvorili novú funkciu, vďaka ktorej zobrazíte/skryjete "Vloženie položky, ktorá nemá skladovú kartu". Pre aktiváciu funkcie, nás prosím kontaktujte.
OPTA 2024

Tak a máme to za sebou! Ako sme vám avizovali v predchádzajúcom newsletteri, začiatkom marca/března sa konal veľtrh OPTA (8. – 10. 3.). S mnohými z vás sme sa aj osobne stretli, z čoho sa veľmi tešíme, že ste sa zastavili pri našej expozícii.

Vynikajúce karamelky boli určite highlightom. Rovnako tak aj spoločné fotenie, z ktorého ste získali fotku vy aj my. Mimochodom, už ste si ich niekde vystavili? Ak áno, pošlite nám fotku, sme zvedaví!

S našou Blankou, ste si mohli priamo na mieste doriešiť všetky nezrovnalosti a otázky ohľadom TISSU. Taktiež aj Tomáš s Mišom vám ochotne pomohli a vypočuli si vaše podnety na zlepšenie či doplnenie. Od príchodu do Košíc na nich pracujeme.

Boli sme aktívni aj čo sa týka online priestoru. Natáčali sme, fotili a to všetko si môžete pozrieť na našom Instagrame.



 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa TISS OPTIC SK & CZ (@tissoptic)

Zaujalo vás niečo?

Nechajte nám kontakt, spojíme sa s Vami.

Podpisovanie GDPR súhlasov na tablet 

Ako jediný softvér na trhu máme pokryté celé spracovanie súhlasov na spracovanie os. údajov v súlade s Nariadením EP a Rady.
 
Každým vyšetrením alebo vyrobenými okuliarmi získavate od svojho klienta súhlas, ktorý musíte mať zdokumentovaný. Nanovo preto spúšťame funkciu podpisovania zákazníkov na tablet a uchovávanie týchto podpisov.
 
Ako to funguje?
Váš zákazník nepodpíše papierový dokument, ale podpíše sa prstom alebo dotykovým perom na tablet. Tento podpis sa uloží do databázy k danému zákazníkovi k typu súhlasu, ktorý vám zákazník udelil.
Podpis sa nedá zneužiť, je digitálne uchovaný na zabezpečenom serveri programu TISS Optic a spracúvaný v súlade s bezpečnostnou dokumentáciou optiky.
Aplikácia na podpisovanie je pripravená pre akýkoľvek tablet.
 
Aké má digitálne podpisovanie výhody?
  • Úspora za papier, úspora miesta
  • Digitálne uchovávanie, ktoré sa nikdy nezničí
  • Bezpečnejšie spracúvanie ako fyzické archivovanie podpisov na papieri
  • Nie je to biometrický údaj, ale odtlačok podpisu rovnako platný ako reálny podpis na papieri

 
Koľko to stojí?
Služba je poskytovaná za mesačný poplatok 19€. Služba nemá implementačný úvodný poplatok.