Najlepší software pre očné optiky

Zakladáte novú optiku?

Vieme, že s otvorením novej optiky je veľa starostí a výdavkov. Pre novo otvorené optiky sme pripravili špeciálnu ponuku bez platenia implementačného poplatku. Aká je Vaša úspora?

Bežný implementačný poplatok: 490€
Implementačný poplatok pre plánovanú novú optiku: 0 €

1. V čom je rozdiel? 

Klienti, ktorí plánujú otvorenie novej optiky, neplatia tento poplatok. Rozdiel spočíva vo forme školenia. Podrobnosti Vám radi vysvetlíme telefonicky na 0907 972 845

2. 100% zľava na implementačný poplatok.

Týka sa všetkých prevádzok, ktoré ešte nie sú otvorené a rozhodnú sa pre TISS Optic.
 

3. Spolu podchytíme vašich nových zákazníkov

Obrovskou výhodou je, že vám poradíme, ako úspešne viesť optiku, ktoré sme zozbierali za roky praxe s programom. Nik nemá také skúsenosti, ako zaujať klientov, ako ich „donútiť“ vrátiť sa k vám, ako správne nastaviť vernostný program a mnohé ďalšie. Roky praxou overených skúseností Vám dá garanciu, že sme experti na to, čo na trhu funguje a čo u klientov optík nefunguje.
 

4. Poradíme s internými procesmi

Veľa budúcich optík sa nemá s kým kvalifikovane poradiť, ako nastaviť interné procesy: ako menežovať sklad, akú kasu si vybrať, ako ušetriť správnym výberom terminálu na platobné karty a podobne. Využite naše skúsenosti. Poradenstvo máte od nás ako súčasť balíka, lebo Vaša spokojnosť so softvérom je podmienená aj správnym nastavením nielen softvéru, ale aj samotných procesov.
 

5. Nechajte nám číslo a zavoláme

Obsahom rozhovoru budú nasledovné otázky. Podľa toho, aké sú Vaše predstavy o riadení optiky, Vám povieme, ako to zvyčajne funguje tak, či onak. Veľa nových optík nevie, čo sa oplatí, čo sa neoplatí, ako sa rozhodnúť s ohľadom na budúce potreby, keď bude optika rásť. Preto spoločnou diskusiou dôjdeme k tomu, aké riešenia sú pre Vás najvyhovujúcejšie. 
  • Máte premyslenú štruktúru skladu? Budete mať komisný sklad? Ako pripraviť sklad v programe tak, aby ste v budúcnosti získali správne informácie o tom, koľko a čoho predávate a čo sa oplatí, neoplatí, aké marže sú najefektívnejšie a ďalšie.
  • Robíte zábrus u seba alebo posielate sklá na zábrus inam? V čom je rozdiel v evidencii a v cenníkoch?
  • Ako formou poskytntuých zliav vhodne ovplyvniť daňovú povinnosť? Ako optimalizovať daňovú povinnosť?
  • Ako plánujete manažment zamestnancov a odmeňovanie podľa ich výkonnosti?
  • Budete mať registračnú pokladnicu prepojenú s TISSom alebo virtuálnu registrančnnú pokldnicu? Poznáte výhody medzi nimi?
  • Pri prijímaní platieb kartou – terminál z banky alebo samostatný terminál od nezávislých poskytovateľov ako napríklad sumUp a podobné? Čo z toho sa u vás oplatí?
  • Ako si predstavujete zákazkovú kartu u klienta; viete, aké máte zákonné povinnosti, čo všetko na nej musíte umiestniť?
  • Ako správne uplatňovať darčekové poukážky, aby ste ich nezdaňovali dvakrát?
  • Akú tlačiareň vybrať, aby zaberala čo najmenej miesta a tlačila všetko, čo treba.

Ak vás TISS Optic zaujme, pripojíme sa cez zdieľanú obrazovku a reálne Vám softvér predvedieme.

Zaujalo vás niečo?

Nechajte nám kontakt, spojíme sa s Vami.

Novinky a aktuality

TISS Optic a jeho použitie v malých optikách
Ste malá rodinná očná optika a myslíte si, že pre Vás je TISS Optic príliš komplikovaný? Opak je pravdou. Náš program využívajú vo veľkej miere práve malé optiky. 

Častým spôsobom používania TISS Optic je začať so zákazkovými kartami, následne sa pridajú vyšetrenia optometristom, sklad a nakoniec evidencia prijatých dokladov a peňažného denníka. Všetky sa dajú používať postupne a optika ich začne využívať vtedy, keď je spokojná a pripravená na ďalšie možnosti programu.


Ktoré funkcie najčastejšie využívajú naši klienti, ktorí majú malé optiky sa dočítate v tomto článku.
Vianoce a Nový rok 2023 - prevádzka hotline
Milí klienti,
počas sviatkov a Nového roka budeme pracovať v obmedzenom režime. Prosím, ak plánujete inventúry alebo potrebujete doriešiť iné záležitosti, spojte sa s nami pre pomoc a vysvetlenia do 22.12.2022.

Bežná prevádzková doba hotline bude skrátená zo štandardných  9.00 - 16.00 v najbližšie dni nasledovne:
23.12.2022 (piatok) - hotline  9.00 - 12.00

24.-26.12.2022 (sobota - pondelok) - hotline nedostupný

27.-29.12.2022 (utorok - štvrtok) - hotline 10.00 - 15.00

30.12.2022 (piatok) - hotline 10.00 - 12.00

31.12.2022 (sobota) - hotline nedostupný
1.1.2023 (nedeľa) - hotline nedostupný

2.1.2023 (pondelok) - hotline 10.00 - 15.00
3.1.2023 (utorok) - hotline  9.00 - 16.00
4.1.2023 (streda) - hotline 9.00 - 16.00
5.1.2023 (štvrtok) - hotline 9.00 - 16.00
6.1.2023 (piatok) - hotline nedostupný (!).

Podpisovanie GDPR súhlasov na tablet 

Ako jediný softvér na trhu máme pokryté celé spracovanie súhlasov na spracovanie os. údajov v súlade s Nariadením EP a Rady.
 
Každým vyšetrením alebo vyrobenými okuliarmi získavate od svojho klienta súhlas, ktorý musíte mať zdokumentovaný. Nanovo preto spúšťame funkciu podpisovania zákazníkov na tablet a uchovávanie týchto podpisov.
 
Ako to funguje?
Váš zákazník nepodpíše papierový dokument, ale podpíše sa prstom alebo dotykovým perom na tablet. Tento podpis sa uloží do databázy k danému zákazníkovi k typu súhlasu, ktorý vám zákazník udelil.
Podpis sa nedá zneužiť, je digitálne uchovaný na zabezpečenom serveri programu TISS Optic a spracúvaný v súlade s bezpečnostnou dokumentáciou optiky.
Aplikácia na podpisovanie je pripravená pre akýkoľvek tablet.
 
Aké má digitálne podpisovanie výhody?
  • Úspora za papier, úspora miesta
  • Digitálne uchovávanie, ktoré sa nikdy nezničí
  • Bezpečnejšie spracúvanie ako fyzické archivovanie podpisov na papieri
  • Nie je to biometrický údaj, ale odtlačok podpisu rovnako platný ako reálny podpis na papieri

 
Koľko to stojí?
Služba je poskytovaná za mesačný poplatok 19€ fakturovaný kvartálne spätne. Služba nemá implementačný úvodný poplatok.