Najlepší software pre očné optiky

Zakladáte novú optiku?

Vieme, že s otvorením novej optiky je veľa starostí a výdavkov. Pre novo otvorené optiky sme pripravili špeciálnu ponuku bez platenia implementačného poplatku. Aká je Vaša úspora?

Bežný implementačný poplatok: 490€
Implementačný poplatok pre plánovanú novú optiku: 0 €

1. V čom je rozdiel? 

Klienti, ktorí plánujú otvorenie novej optiky, neplatia tento poplatok. Rozdiel spočíva vo forme školenia. Podrobnosti Vám radi vysvetlíme telefonicky na 0907 972 845

2. 100% zľava na implementačný poplatok.

Týka sa všetkých prevádzok, ktoré ešte nie sú otvorené a rozhodnú sa pre TISS Optic.
 

3. Spolu podchytíme vašich nových zákazníkov

Obrovskou výhodou je, že vám poradíme, ako úspešne viesť optiku, ktoré sme zozbierali za roky praxe s programom. Nik nemá také skúsenosti, ako zaujať klientov, ako ich „donútiť“ vrátiť sa k vám, ako správne nastaviť vernostný program a mnohé ďalšie. Roky praxou overených skúseností Vám dá garanciu, že sme experti na to, čo na trhu funguje a čo u klientov optík nefunguje.
 

4. Poradíme s internými procesmi

Veľa budúcich optík sa nemá s kým kvalifikovane poradiť, ako nastaviť interné procesy: ako menežovať sklad, akú kasu si vybrať, ako ušetriť správnym výberom terminálu na platobné karty a podobne. Využite naše skúsenosti. Poradenstvo máte od nás ako súčasť balíka, lebo Vaša spokojnosť so softvérom je podmienená aj správnym nastavením nielen softvéru, ale aj samotných procesov.
 

5. Nechajte nám číslo a zavoláme

Obsahom rozhovoru budú nasledovné otázky. Podľa toho, aké sú Vaše predstavy o riadení optiky, Vám povieme, ako to zvyčajne funguje tak, či onak. Veľa nových optík nevie, čo sa oplatí, čo sa neoplatí, ako sa rozhodnúť s ohľadom na budúce potreby, keď bude optika rásť. Preto spoločnou diskusiou dôjdeme k tomu, aké riešenia sú pre Vás najvyhovujúcejšie. 
  • Máte premyslenú štruktúru skladu? Budete mať komisný sklad? Ako pripraviť sklad v programe tak, aby ste v budúcnosti získali správne informácie o tom, koľko a čoho predávate a čo sa oplatí, neoplatí, aké marže sú najefektívnejšie a ďalšie.
  • Robíte zábrus u seba alebo posielate sklá na zábrus inam? V čom je rozdiel v evidencii a v cenníkoch?
  • Ako formou poskytntuých zliav vhodne ovplyvniť daňovú povinnosť? Ako optimalizovať daňovú povinnosť?
  • Ako plánujete manažment zamestnancov a odmeňovanie podľa ich výkonnosti?
  • Budete mať registračnú pokladnicu prepojenú s TISSom alebo virtuálnu registrančnnú pokldnicu? Poznáte výhody medzi nimi?
  • Pri prijímaní platieb kartou – terminál z banky alebo samostatný terminál od nezávislých poskytovateľov ako napríklad sumUp a podobné? Čo z toho sa u vás oplatí?
  • Ako si predstavujete zákazkovú kartu u klienta; viete, aké máte zákonné povinnosti, čo všetko na nej musíte umiestniť?
  • Ako správne uplatňovať darčekové poukážky, aby ste ich nezdaňovali dvakrát?
  • Akú tlačiareň vybrať, aby zaberala čo najmenej miesta a tlačila všetko, čo treba.

Ak vás TISS Optic zaujme, pripojíme sa cez zdieľanú obrazovku a reálne Vám softvér predvedieme.

Zaujalo vás niečo?

Nechajte nám kontakt, spojíme sa s Vami.

Novinky a aktuality

V spolupráci s našimi zákazníkmi spúšťame reklamnú kampaň "AJ VY STE TISS".

Tento mesiac štartuje nová reklamná kampaň s názvom "AJ VY STE TISS".  Postupne počas roka predstavíme rôzne inšpiratívne príbehy našich klientov zo slovenských a českých optík. Cieľom týchto kampaní je predstaviť našich partnerov v optikách, ľudí, ktorí stoja za ich úspechom, priblížiť ich príbehy a osobné posolstvá.

Zaujímajú nás aj ich postrehy a tipy na prácu v programe TISS, ako program používajú, čo si na ňom cenia a s čím im náš program pri práci pomáha. Uvedomujeme si, že práve spokojní klienti sú najlepšou vizitkou každej firmy a preto necháme o programe TISS hovoriť Vás.

Ako prvú sme navštívili a vyspovedali známu košickú optiku MAJOR OPTIK  s charizmatickým pánom Majorským a verte, že sa máte na čo tešiť.

 

Vianoce a Nový rok 2023 - prevádzka hotline
Milí klienti,
počas sviatkov a Nového roka budeme pracovať v obmedzenom režime. Prosím, ak plánujete inventúry alebo potrebujete doriešiť iné záležitosti, spojte sa s nami pre pomoc a vysvetlenia do 22.12.2022.

Bežná prevádzková doba hotline bude skrátená zo štandardných  9.00 - 16.00 v najbližšie dni nasledovne:
23.12.2022 (piatok) - hotline  9.00 - 12.00

24.-26.12.2022 (sobota - pondelok) - hotline nedostupný

27.-29.12.2022 (utorok - štvrtok) - hotline 10.00 - 15.00

30.12.2022 (piatok) - hotline 10.00 - 12.00

31.12.2022 (sobota) - hotline nedostupný
1.1.2023 (nedeľa) - hotline nedostupný

2.1.2023 (pondelok) - hotline 10.00 - 15.00
3.1.2023 (utorok) - hotline  9.00 - 16.00
4.1.2023 (streda) - hotline 9.00 - 16.00
5.1.2023 (štvrtok) - hotline 9.00 - 16.00
6.1.2023 (piatok) - hotline nedostupný (!).

Podpisovanie GDPR súhlasov na tablet 

Ako jediný softvér na trhu máme pokryté celé spracovanie súhlasov na spracovanie os. údajov v súlade s Nariadením EP a Rady.
 
Každým vyšetrením alebo vyrobenými okuliarmi získavate od svojho klienta súhlas, ktorý musíte mať zdokumentovaný. Nanovo preto spúšťame funkciu podpisovania zákazníkov na tablet a uchovávanie týchto podpisov.
 
Ako to funguje?
Váš zákazník nepodpíše papierový dokument, ale podpíše sa prstom alebo dotykovým perom na tablet. Tento podpis sa uloží do databázy k danému zákazníkovi k typu súhlasu, ktorý vám zákazník udelil.
Podpis sa nedá zneužiť, je digitálne uchovaný na zabezpečenom serveri programu TISS Optic a spracúvaný v súlade s bezpečnostnou dokumentáciou optiky.
Aplikácia na podpisovanie je pripravená pre akýkoľvek tablet.
 
Aké má digitálne podpisovanie výhody?
  • Úspora za papier, úspora miesta
  • Digitálne uchovávanie, ktoré sa nikdy nezničí
  • Bezpečnejšie spracúvanie ako fyzické archivovanie podpisov na papieri
  • Nie je to biometrický údaj, ale odtlačok podpisu rovnako platný ako reálny podpis na papieri

 
Koľko to stojí?
Služba je poskytovaná za mesačný poplatok 19€ fakturovaný kvartálne spätne. Služba nemá implementačný úvodný poplatok.