SK | CZ

Cenník

Prvá pobočka
690 €
Vstupný implementačný poplatok
Každá ďalšia pobočka
490 €
Vstupný implementačný poplatok

Čo je v cene vstupného poplatku?

  • Školenie celej optiky 
  • Nastavenie prístupov do systému, kompletné nastavenie optiky
  • Nastavenie privilégií a rôznych úrovní prístupov pre zamestnancov
  • Import skladu (skladových položiek) z predchádzajúceho programu
  • Import zákaziek a zákazkových kariet z predchádzajúceho programu
  • Nastavenie eFox alebo FT fiskálov pre komunikáciu (tlač bločkov) z TISS Optic; nastavenie pokladničného denníka
  • Nastavenie skladov, cenníkov, neskladových položiek
  • Manuály a hotline
59 €

1 prístup

79 €

2-3 prístupy

99 €

4-7 prístupov

DOHODOU

Pre optiky s viac ako 8 prístupmi

Čo je to "prístup"?

"Prístup" alebo aj "login" je vytvorené používateľské konto zamestnanca (majiteľa, optometristu, brigádnika...) do systému TISS Optic do svojej konkrétnej optiky. Vo väčšine prípadov má však každý v optike svoj vlastný prístup, aby bolo jasne vyhľadateľné, čo konkrétny zamestnanec v TISS Optic robil - kto urobil zákazku, kto ju upravil, kto ju vydal a podobne. 

Čo je v cene mesačného poplatku?

 

Najčastejšie otázky k téme cien

Čo nie je zahrnuté v cene implementačného poplatku?
Viac hodín školenia, školenie viacerými lektormi, viac dní prítomnosti školiteľa v ostrej prevádzke, ručné prepisovanie dát, vytvorenie funkcií na mieru, vytvorenie tlačových zostáv na mieru, hardvér ani spotrebný tovar, fyzická realizácia inventúry našimi zamestnancami, importy pokladničného denníka, skladových pohybov, druhý a každý ďalší import skladu/zákaziek, programátorská práca. Cenník úkonov, ktoré nie sú zahrnuté v cene, je zverejnený v časti Cenník dodatočných prác a výkonov. Zoznam úkonov, ktoré sú zahrnuté v cene implementačného poplatku, nájdete v menu Cenník pod samotnými cenami.
Čo je to „prístup“?
"Prístup" alebo aj "login" je vytvorené používateľské konto zamestnanca (majiteľa, optometristu, brigádnika...) do systému TISS Optic do svojej konkrétnej optiky. Jeden prístup môže mať charakter zdieľaného prístupu = teda jeden prístup používajú viacerí zamestnanci a aj napriek tomu sa platí len 1 prístup. Aj keď je využívaný viacerými používateľmi. Vo väčšine prípadov má však každý v optike svoj vlastný prístup, aby bolo jasne vyhľadateľné, čo konkrétny zamestnanec v TISS Optic robil - kto urobil zákazku, kto ju upravil, kto ju vydal a podobne.
Jeden prístup sa dá využiť v jednom čase z bezpečnostných dôvodov len na 1 zariadení. Po vstupe do TISS Optic s rovnakým loginom na iné zariadenie je login z prvého zariadenia automaticky odhlásený.
Mesačná platba sa neplatí podľa počtu pobočiek
Mesačná platba sa neplatí podľa počtu pobočiek, ale podľa počtu prístupov.
Počet pobočiek je kľúčový LEN pri výpočte implementačného - úvodného poplatku. Počet pobočiek pre mesačné platby nie je podstatný, podstatné je, koľko používateľských prístupov je vytvorených za firmu ako celok.
Napríklad: optika má 2 pobočky, na pobočke A sú 2 zamestnanci a majiteľ, na pobočke B je jeden zamestnanec:
inštalačný poplatok je 690€ + 490€ = 1 180€
mesačný poplatok je: 2 zamestnanci + 1 majiteľ + 1 zamestnanec = 4 loginy. V prípade, ak sa majiteľ rozhodne, môžu zamestnanci v pobočke A využívať jeden zdieľaný login, čím počet loginov celej firmy klesne na 59€ mesačne (1 + 1 + 1 = 3 loginy)
Na akých zariadeniach je možné 1 prístup použiť?
S prístupom sa môžete prihlásiť na akomkoľvek zariadení - cez mobil, tablet alebo cez počítač. V jednom čase môž byť prihlásený daný login len na 1 zariadení.
Čo nie je zahrnuté v mesačnej platbe?
V mesačnom poplatku nie je zahrnuté: opravy dát, SMS zo systému, prevádzka webstránky, emailov, webstránka, dodatočné návštevy a doškoľovanie, programátorské práce. Cenník úkonov, ktoré nie sú zahrnuté v cene, si môžete pozrieť v časti Cenník dodatočných prác a výkonov.
Koľko stoja aktualizácie a updaty?
Všetko je zahrnuté v cene mesačného poplatku. Naviac nie je spoplatnená žiadna funkcia okrem prípadného webového rezervačného systému a podpisovania na tablet. Kompletný zoznam doplnkových cien nájdete v časti Cenník doplnkových prác a výkonov.
Sú SMS zo systému zadarmo?
Nie. Systém odosiela marketingové, pripomínacie SMS alebo SMS o pripravenej zákazke na výdaj automaticky cez naše servery v kooperácii s poskytovateľom tejto služby pre celú Európu. 1 zaslaná SMS je spoplatnená sumou 0,05€. Tieto spotrebované SMS sú fakturované na konci kvartálu. Okrem SMS je mimo mesačnej platby najčastejšie využívaná aj služba rezervačného systému.
Aké sú ďalšie prípadné poplatky za individuálne práce?
Niekedy sa stane, že náš klient potrebuje na mieru naprogramovať špecifickú tlačovú zostavu, upraviť možnosti exportu do iného dátového formátu a podobne. Vždy sa snažíme všetky funkcie vyvíjať tak, aby boli bezplatné, nakoľko slúžia zlepšeniu celého programu TISS Optic. V niektorých situáciách je však požiadavka natoľko špecifická, že je pre iných klientov ťažko využiteľná a v tom prípade postupujeme v súlade s Cenníkom dodatočných prác a výkonov a s klientom si cenu za práce dohodneme individuálne.
Stačí mi menej funkcií, budem mať nižšiu cenu?
Nie. TISS Optic je k dispozícii s plnou funkcionalitou pre všetkých klientov. Ak však uzná klient za vhodné, že nejaké špecifické funkcie nepotrebuje, vypnú sa preňho. Cenu za mesačné užívanie TISS Optic to neovplyvňuje. Zoznam funkcií, ktoré nie sú zahrnuté v mesačnej platbe sú: spotrebované SMS, rezervačný systém a podpisovanie súhlasov so spracovaním osobných údajov na tablet. Presný cenník služieb nájdete v doplnkovom cenníku.
Cenník dodatočných prác a výkonov
Cenník dodatočných prác a výkonov nájdete v sekcii Doplnkový cenník.

Sledujte nás na Instagrame




@tissoptic